pondělí 15. února 2016


Angličtina u druháčků  ....

….mně se stýská po paní učitelce Báře….

Ach jo.... když  jsem v půlce školního roku nastupovala  místo Barušky, věděla jsem, že to nebude snadné ani pro děti, ani pro  mne.. A když  jsem na konci prvního týdne slyšela, že se stýská, moc optimistický závěr prvních hodin to zrovna nebyl ….

Ale teď už je to prima, děti jsou veselé, hlásí se a většinou se snaží pěkně pracovat. Máme za sebou první společnou  lekci - pátou - a  testík (viz první dvě fotografie – děti poslouchaly, číslovaly, počítaly a případně psaly, ale pokud nezvládly napsat, nic se nedělo, hlavně že dobře slyšely a poznaly  :o) – ještě to s tím psaním nemůžeme brát moc vážně).





V šesté lekci se učíme další slovíčka týkající se jídla,  máme se naučit  jestli patří mezi maso, zeleninu, ovoce nebo mléčné výroky a co kdo má a nemá rád. 

Na každé fotografii bude někdo rozmazaný, děti měly místo židlí míče a pokuste se vyfotit hejno blech :o)






Jedna ze vzácných chvil, kdy je Marjánka bez většího přemlouvání ochotná se soustředit a pracovat s námi a ve stoje intenzivně přemýšlí nad odpovědí…

Následují fotečky, kde trénujeme s papouškem Nortonem   :o)
´Do you like……? ´´Yes, I do./No, I don´t.´








...po druhém kole je Norton zcela vysílený  :o)    a děti částečně také, takže se

 druháčci vrhají na vystřihování kartiček k lekci a Tobi se pouští do práce pro třetí třídu... 

A já se s vámi zatím loučím...

Žádné komentáře:

Okomentovat